Foto: Walter Verwaal

Bijzondere samenwerking ondernemers

Actief zijn op social media werkt. Dat merken Irma en Brigitte Derksen van Derksen Schoenmode, Marieke Bloemberg van terStal mode en Walter Verwaal van Fotic, alle drie Duivense bedrijven. Ze posten regelmatig foto's van Walter op Facebook en Instagram, waarop kinderschoenen van Derksen en kindermode van terStal worden aangeprijsd.

Het idee kwam van Irma Derksen. "Onze inkoopcombinatie doet steeds minder en wij vinden het belangrijk om online zichtbaar te zijn. Walter en Marieke zagen het gelijk zitten om samen wat te doen en zo zijn we tot deze vorm gekomen. Het blijkt te werken. Berichten worden gedeeld in elkaars netwerken, waardoor je bereik veel groter wordt. Met als gevolg dat we mensen in de winkel krijgen die ons via social media in het vizier hebben gekregen. Ook Marieke en Walter merken een positief effect."

Op de foto de samenwerkende ondernemers (vlnr): Walter Verwaal (reclame- en portretfotografie Fotic), Irma Derksen (Derksen Schoenmode), Marieke Bloemberg (terStal mode) en Brigitte Derksen (Derksen Schoenmode).

Meer berichten